Chcemy, abyś był w pełni zadowolony z zakupów u nas. Zdajemy sobie jednak sprawę, że czasem mogą się zdarzyć różne nieprzewidywalne sytuacje: paczkę z Korkołapem dopadnie pies, Twoja żona zmieni zdanie (ah te Kobiety ❤) czy po prostu uznasz, że wolisz wydać te pieniądze na butelkę dobrego wina. Wszystko rozumiemy i jesteśmy tu, aby pomóc!
Uszkodzony produkt
Po otrzymaniu przesyłki należy sprawdzić produkt(y) i poinformować nas w ciągu 5 dni od daty dostawy o ewentualnych wadach produktu (np. uszkodzenia w czasie transportu). Prosimy o dokumentację szkód produktu oraz opakowań (optymalnie przy obecności kuriera), aby móc uczciwie rozpatrzyć reklamację. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania bezpłatnej etykiety zwrotnej. Po otrzymaniu wadliwego towaru, w ciągu 5 dni roboczych wyślemy Tobie nowy produkt na nasz koszt.
Nieuszkodzony produkt
Jeśli nie chcesz zachować swojego produktu po otrzymaniu zamówienia, możesz zwrócić nieuszkodzony i nieużywany towar w ciągu 14 dni. Będzie nam trochę przykro, no ale cóż. W tym przypadku to Klient pokrywa koszt przesyłki zwrotnej. Nieuszkodzony i dobrze zabezpieczony produkt należy zwrócić na adres:
Należy pamiętać, że produkty personalizowane nie podlegają prawu zwrotu, o czym mówi punkt 5.10 naszego regulaminu.
Rezygnacja z zamówienia
Zmieniłeś zdane i chcesz zrezygnować z zamówienia zanim jeszcze zostało wysłane? Nie ma problemu, jednak musisz nas poinformować w ciągu 60 min od chwili złożenia zamówienia. W przeciwnym razie Twoje zamówienie może zostać zrealizowane – tak, czasami działamy naprawdę ekspresowo.
Zwrot kosztów
Wszelkie rekompensaty pieniężne zostaną zwrócone do 5 dni roboczych od daty przyjęcia wniosku na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
Wszelkie dodatkowe pytania prosimy kierować na adres: [email protected]
Z przyjemnością rozwiejemy wszelkie wątpliwości.